שרותי מזכירות לרופאים

שירות מענה טלפוני אנושי ומערכת זימון תורים אינטרנטית לרופאים ולמרכזים רפואיים – מענה מקצועי, זמין ונוח כל שעות היממה!

כרופא, או כמנהל מרכז רפואי, אתה וודאי יודע שזימון התורים והקשר עם המרפאה, הוא אחד הדברים החשובים ביותר לפציינטים.

אך העסקת צוות מזכירות רוב שעות היום, שיעניקו מענה אנושי הוא עניין יקר ולא מעשי!

מענה אנושי טלפוני – הדבר החשוב ביותר ללקוח וגם לך.

כחברה מובילה בתחומה, מספקת לך חברת Synchroline פתרון מושלם לכך, באמצעות מגוון שירותים חשובים ומתקדמים, שיתמכו בנושא זימון התורים ויחסכו לך הרבה מאוד זמן, מאמץ וכסף (זול הרבה יותר מהעסקת מזכירה).

שירות מענה טלפוני אנושי – אישי

על מנת להעניק שירות אדיב ומקצועי ללקוחותיך, Synchroline מייחדת לך צוות אישי, הכולל נציגות שירות קבועות ומנהלת תיק צמודה, המספקות מענה אנושי ללקוחותיך (ולך כמובן) – ממש כמו מזכירה אישית! (רק זמין וזול יותר!)

השירות כולל:

  • מענה בשמך (המזהה שהגיעו למרפאתך)
  • אפשרות למוסיקת המתנה לבחירתך
  • קביעת וביטול תורים מול יומנך (מתעדכן אינטרנטית)
  • אישור תורים בטלפון או ב-SMS
  • טיפול בבקשות מיוחדות כולל העברת השיחה לנייד שלך במקרים דחופים
  • ניתוב שיחות דחופות מעבר לשעות הקבלה

צוות המוקדניות העומד לרשותך מקצועי ומיומן, עבר הכשרה בתחום הרפואי ויודע להעניק מענה אנושי, אחראי ואוזן קשבת לפציינטים שלך.

מערכת זימון תורים אינטרנטית

Synchroline מעמידה לרשותך ולרשות לקוחותיך, מערכת זימון תורים אינטרנטית חדשנית, באמצעותה יוכלו הפציינטים להזמין תור, באופן ישיר, 24 שעות ביממה.

בנוסף, מספקת לך המערכת יומן פגישות אינטרנטי, בהתאמה אישית !

אז במקום להעסיק מזכירה אישית בשעות המרפאה בלבד (ולתת לפציינטים שלך להמתין שעות על הקו), הענק להם מענה אנושי מקצועי, אדיב וזמין ביותר, ולצידו זימון תורים אינטרנטי – לנוחותך, ולנוחותם של לקוחותיך!

את השירות אנו מתאימים אישית אליך – על פי צרכיך ודרישותיך, והוא ניתן בשלוש שפות – עברית, אנגלית וצרפתית.

כמובן שאתה נשאר בקשר עם הפציינטים שלך בנושאים הרפואיים החשובים באמת !

יצירת קשר

לפרטים נוספים אודות שירות מענה אנושי של סינכרוליין התקשרו: 1700-509-919
או השאירו פרטים בטופס וניצור אתכם קשר