מדריך הפניית שיחה

telsynchro

 

 

חברת SYNCHROLINE מברכת על החלטתכם להצטרף  לרשימת הלקוחות שלנו!

מדריך שירות עקוב אחריו

 

בזק/ הוט /012:

“עוקב אחרי “                                                     ניתוק < נשמע צליל תפוס מהיר72 02-XXXXXXX>*

אין מענה:                                                           ניתוק < נשמע צליל תפוס מהיר74 02-XXXXXXX>*

תפוס:                                                                ניתוק < נשמע צליל תפוס מהיר73 02-XXXXXXX>*

ביטול ההפניה                                                                                                          עיקוב אחרי-72#

         אין מענה-74#

  תפוס-73#

  תפוס-73#

פלאפון:

באין מענה :                                               END < נשמע צליל מקוטע*71 02-XXXXXXX SEND>

כשתפוס ניתוק:                                            END < נשמע צליל מקוטע*72 02-XXXXXXX SEND>

ביטול ההפניה ניתוק:                                                            END < נשמע צליל מקוטע710 SEND>*

סלקום:

באין מענה:                                             END < נשמע צליל מקוטע*74 02-XXXXXXX SEND>

ביטול ההפניה:                                                                 END < נשמע צליל מקוטע740 SEND>*

אורנג’ אן מכשירי GSM בשאר החברות:

באין מענה:                           END < נשמע צליל מקוטע SEND># זמן רצוי *02XXXXXXX**61*

כשתפוס :                                   END           < נשמע צליל מקוטע*67*02-XXXXXXX #SEND>

כשלא זמין:                     END                       < נשמע צליל מקוטע*62*02-XXXXXXX# SEND>

ביטול ההפניה:                                                             END< נשמע צליל מקוטע<SEND<#002##

מכשירי אורנג’ וסלקום חדשים:

 

תפריט > הגדרות > הגדרות שיחה> > הפניה שיחה > בחירת סוג ההפניה הרצויה(באין מענה/תפוס /כל השיחות/ אם לא זמין)> הפעלה > -XXXXXXXX 02 ( מספר הטלפון אליו יש לבצע את ההפניה ) > זמן רצוי (לאחר כמה זמן תועבד השיחה) > אישור.

  • את הפעולות יש לבצע על קו הטלפון המפורסם.
  • מספר האון ליין המשמש להפניה מוצג כ:XXXXXXX
  • על מנת לוודא ביצוע תקין של ההפניה, ניתן לחייג למספר המופנה ולהמתין למענה נציגי השירות במוקד.

בברכה מאיר .נדג’ר

054.7494365

שירות לקוחות :

—————-

029410111

למה סינכרוליין

img

סיפור הצלחה

img

היחיד בארץ
מאז 2006
עסק
שומר
שבת