סיפור הצלחה

thank

אני קבלן שיפוצים והרבה פעמים הטלפון שלי מצלצל ואני לא יכול לענות פגישה עם לקוחות, נמצא על סולם, ידיים מלאות גבס

השתדלתי לחזור טלפונית לכולם באותו יום אבל לא תמיד יוצא חוסר זמן, שכחתי למי אני צריך לחזור

היועצת העסקית שלי הציעה שנבדוק אפשרות למענה אנושי.

בהתחלה הייתי נגד: לא חשבתי שזה יעזור כי בכל מקרה הייתי חוזר טלפונית לכולם. בנוסף יש לי קשר מאוד טוב עם הלקוחות ופחדתי שעם מענה אנושי אנשים יחשבו שזה יותר מדי רשמי, שיחשבו שהתרחבתי ושאין לי זמן לדבר אתם ישירות, (שאנשים יעלבו, כי אם הם משאירים הודעה במענה אנושי ואני לא חוזר עליהם מהר אולי זה אומר שהחלטתי שהפניה שלהם לא דחופה או חשובה).
חיפשתי מענה אנושי איכותי ופניתי לחברת סנכרוליין .

אחרי יום, ההתלבטויות שלי נעלמו וגיליתי הרבה יתרונות בשימוש במענה אנושי של חברת סינכרוליין: אני יכול להחליט אם לענות או לא לטלפון. אני מקבל ישר הודעה SMS עם נושא השיחה ואז אני יכול לדעת אם זה דחוף או יכול לחכות לערב או לזמן שאני פחות לחוץ. אני מבזבז הרבה פחות זמן בשיחות טלפון (אין 10 דקות הקדמה עם כל לקוח) אלא יודע ישר את נושא השיחה. אני מקבל בסוף כל היום דוח באימיל לכן אני יכול לבדוק אם חזרתי לכולם ולא שכחתי אף אחד. וגם הלקוחות מתלהבים מזה וחושבים ששכרתי משכירה במשרה מלאה. Smile

הצער היחיד שלי זה שלא עבדתי עם מענה אנושי ב- 8 שנים האחרונות…

מארק לסרי

הצטרף למאות בעלי עסקים ששדרגו את העסק שלהם עם מענה הטלפוני האנושי של Synchroline ובכך שיפרו, משמעותית, את תדמית העסק ואת יעילותו.

המענה האנושי שלנו – הוא המענה העסקי המושלם עבורך!
תן לנו לחסוך לך זמן וכסף…
התקשר כבר עכשיו 1700-509919




logo

img


היחיד בארץ
מאז 2006
עסק
שומר
שבת