CRM לניהול פניות

מענה אנושי – פתרון משלים לניהול פניות מלקוחות

בעלי עסקים עצמאיים זקוקים תמיד לכלי חשוב מאין כמוהו שנקרא “ניהול יחסי לקוח”, ובלעז CRM. לכאורה, השאיפה של כל עסק הוא לספק מענה עסקי אטרקטיבי ונעים לכל לקוח ולקוחה, אבל כשנוצרים עומסים זה לא אופטימלי ועלולות להיווצר תקלות בעניין. לפיכך, זקוק העוסק לשירות מענה אנושי שיחליף את שירות המענה לטלפנים בבית העסק שלך, ויאפשר קבלת מענה מהיר לכל אחד ואחת, וחשוב מכך – מענה אדיב כמו שרק אצלנו יודעים לספק.

רישום הודעות ודיווח מהיר

כל מתקשר יחוש שאתם, כמשרד או עסק עצמאי, מטפלים בו בצורה יסודית ועניינית גם אנחנו, ולא אתם, טיפלנו בו. אנו נוציא הודעות מדויקות המבטאות את רצונו של המתקשר, ונדווח לכם בפרקי זמן קבועים הנוחים לכם.

מענה אנושי בהתאמה אישית

על מנת לבנות עבורך את המנוי האופטימלי שיספק שירותי מענה בהתאמה אישית, ניתן לשבת עם המומחים שלנו ב – Synchroline ולגבש אסטרטגיה יעילה ומתאימה.

לשירות מענה עסקי המספק ניהול פניות CRM מקצועי, צרו קשר עכשיו!

למה סינכרוליין

img

סיפור הצלחה

img

היחיד בארץ
מאז 2006
עסק
שומר
שבת