שירות למשרד לעו”ד

מדוע עורכי דין הם הזקוקים ביותר למענה אנושי איכותי?

בימינו, עורך דין הוא מקצוע נפוץ באופן יחסי בהשוואה לעבר – והראיה הטובה ביותר היא ההצפה של השוק במחזיקי תעודות ההסמכה. יחד עם זאת, עורך דין שצבר מוניטין ולקוחות מתפקד ממש כמעט כמו רופא: הלקוח תלוי בו, מבקש את עצתו ואם הוא מרוצה מהשירות שהוא קיבל, השמועה בדבר טיבו כאיש מקצוע תתפשט כאש בשדה קוצים ואף תצרף למאגר לקוחות חדשים, שגם כן ימליצו למכריהם.

האם יהיה לך – ולמזכירה בודדת שתעסיק – פנאי לקבל 20 או 30 שיחות טלפון בשעה או אפילו בשעתיים? התשובה לכך ידועה. ולכן, מה שטוב למערכות גדולות ולחברות המקבלות כמויות פניות גדולות ממה שכח האדם שלהן יכול להתמודד עמו בכל זמן נתון, יספק מענה גם עבורך. במילים אחרות, אנו ממליצים להתחבר לשירות מענה אנושי אשר יקבל את השיחות בשמך, ויעביר לך הודעות בתמסורת מקצועית כך שמשרדך לא יפסיד אף לקוח.

הצטרפו לשירות מענה אנושי כעת – פנו אלינו ונשמח להתאים את
השירות המתאים למשרד שלכם עוד היום!

אל תחכו עד שתהיו גדולים: היערכו להתעצמות מאגר הלקוחות כבר מעכשיו

אם אתם עורכי עצמאיים, בהנחה שזה יהיה הנתיב המקצועי בו תצעדו למשך טווח הזמן הנראה לעין ואתם ומאמינים שזהו התחום בו תתפתחו ותעשירו את יום העסקים שלכם, מוטב כי תצטרפו לשירות מענה לעסקים כבר בתחילת דרככם. ומדוע? פשוט, כי המוניטין שלכם כמי שתמיד זמינים ותמיד עונים לטלפון הוא זה שיקבע את קצב גיוס הלקוחות שלכם בתחילת הדרך – ולכל אורכה.

מענה טלפוני רציף ללקוחות הזקוקים לשירות משפטי הוא קריטי במיוחד

בל נשכח כי בצד השני של הטלפון ישנם אנשים, הניצבים בפני אחת הבעיות המעיקות יותר שאדם מן השורה יכול להיתקל בהן, הלוא היא בעיה חוקית. לקוחות פוטנציאליים וקיימים אלו הם הבסיס לפעילות העסקית של המשרד ומענה טלפוני לאנשים במצבים שונים של היתקלות עם רשויות החוק הוא השער הראשי אותו מענה אנושי יכול לפתוח על מנת לוודא שהם ימצאו את הפתרון דווקא במשרד עורכי הדין שלך.

במקביל, ישנם לא מעט שירותים אחרים, בהם מהות ההתקשרות אינה הלקוח הסופי. לדוגמה, חנות חשמל המגדירה את עצמה כחנות חלפים למהנדסים ויועצים לא תמכור לבעלי בתים, אלא לאנשי מקצוע מן התחום, מה שמראש מקטין את כמות האנשים שיהיו עמה בקשר טלפוני. במקצוע בו עובדים עם לקוחות קצה, כמות הטלפונים שתצטרכו לספק להם מענה תהיה גדולה מאד בהשוואה. לפיכך, עורך דין המכבד את עצמו פשוט מוכרח לדבוק בשירות מענה טלפוני לעסקים כחלק מארגז הכלים שלו.

Synchroline – מענה אנושי למשרדי עורכי דין

אנו, בחברת Synchroline, מציבים שירות לקוחות ברף גבוה מאד, המתבטא גם בהתנהלות שירותית מאד כלפייך וגם בתפעול יעיל של כל נציגי החברה – שהנם מנוסים ומיומנים ומעניקים שירות בעברית, אנגלית וצרפתית. השירות ניתן בהתאמה אישית לכל משרד עורכי דין ועל פי אפיון אישי.

לפתיחת מנוי ב- Synchroline אשר יספק ללקוחותיכם
מענה אנושי איכותי, אדיב ואמין –
פנו אלינו כעת!




logo

img


היחיד בארץ
מאז 2006
עסק
שומר
שבת