מענה אנושי ותמיכה בקמפיין פרסומי
מהי העלות של מתן מענה אנושי לקמפיין פרסומי באופן שיוכל לעמוד בשטף הפניות שיגיעו ממנו? האם ישנה עדיפות למענה אנושי חיצוני בעת יציאה לקמפיין פרסומי ברשת – או שעדיף לטפל בפניות בעצמי, גם אם בעיכוב מה? במילים אחרות, האם באמת ישנו צורך במענה טלפוני לעסקים בזמן קמפיין פרסומי?
המטרה העיקרית של קמפיין פרסומי לעסק היא הגדלת מעגל הלקוחות שלך אך הבעיה העיקרית בכך היא שהלקוחות הפוטנציאליים כבר התרגלו לפרסומות. אנשים כיום אינם בוטחים בעסקים רק על בסיס הפרסומות ובמקרים רבים, ובעיקר באינטרנט, לאנשים חשוב לשמוע קול אנושי הנמצא מאחורי האתר. בניית אמון היא השלב הראשון בדרך לצירוף לקוח חדש והאמון לא נבנה דרך מילים מודפסות, גרפיקה מרשימה או סרטונים מרתקים, הוא נבנה בעזרת קול אנושי קשוב אשר מבין את הדרישות והחששות שלך ומציע לך מידע ופתרונות בזמן אמת.
פיתיון בלי חכה = דלי ריק מדגים
יציאה לקמפיין פרסומי מבלי להקים מוקד של מענה אנושי אשר יהיה מוכן לטפל בכל הלקוחות הפוטנציאליים היא המקבילה של לצאת לדוג עם פיתיון – רק בלי חכה. אפילו הקמפיין הפרסומי המשכנע ביותר לא יגרום לאנשים לסמוך על גוף שלא ניתן להשיג לפני שאותם האנשים יחליטו לסגור עסקה דווקא אצל המתחרה. והאבסורד הוא: בלי הקמפיין שלך, הם לא היו פונים אליו מלכתחילה.
מענה אנושי לא רק יעלה את האפקטיביות של הקמפיין הפרסומי שלך, הוא גם יאפשר לך לנצל את מלוא פוטנציאל הקמפיין ובמילים פשוטות, להגדיל את מספר הלקוחות שהקמפיין יביא לעסק שלך. ייתרה מזאת, מענה אנושי שהנו אדיב ומקצועי יראה ללקוחות הפוטנציאליים שלך שהם באים במגע עם ארגון אמיתי אשר יוכל לספק להם את השירות שהם צריכים באחריות ולא אתר אינטרנט מפוקפק וחסר פנים.
הקמפיין הוא השלט לעסק שלך, מענה אנושי הוא הדלת שמכניסה את הלקוח אליו
מאז שנת 2006, מספקת Synchroline מגוון שירותי מענה אנושי לכל סוגי העסקים. בעזרת שנים של ניסיון, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובחירת אנשי הצוות שלנו עם פינצטה אנחנו מסוגלים לספק מענה לעסקים אשר ישרה ביטחון בקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלך וימשוך אותם לעסקים איתך. השירות שלנו ניתן בשלוש שפות (עברית, אנגלית וצרפתית) וביכולתך להתאים חבילה של שרותי תקשורת אשר תענה על כל הצרכים של העסק שלך ולקוחותיו. מענה עסקי אמין ומקצועי הינו פרט קריטי בכדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלך, בעזרתנו יתאפשר לך לספק ללקוחות העתידיים שלך את המענה האנושי הנכון ביותר עבורם ועבורך. חבל לשלם על הפרסום ולהפסיד את הלקוח עקב חוסר מענה, וגם אין חובה שכך יהיה הדבר. כל מה שנשאר לך לעשות הוא ליצור איתנו קשר ואנו כבר נדאג שכל לקוח יקבל מענה אנושי כך שהקמפיין שלך לא ירד לטמיון.
יצירת קשר
לפרטים נוספים אודות שירות מענה אנושי של סינכרוליין התקשרו: 02-9410111
או השאירו פרטים בטופס וניצור אתכם קשר