לקוחות 2019-04-28T23:11:10+02:00

הלקוחות שלנו

לוגו כיתן

חברת קיטן בחרה בשירות נתב שיחות וירטואלי המתקדם של סנכרוליין עבור הקמפיין הארצי שלה.
השירות כלל איפיון ותכנון מדויק של הצרכים של חברת קיטן והקלטת גינגלים מוזיקלים.
ההנתב כלל 31 רמות עם חיבור ישיר לכל סניף בארץ -הנתב כיסה את כל סניפי קיטן בארץ
סינכרוליין המענה אנושי המוביל בשבילך !!

כבר 5 שנים שלקוחות "הנוסעה המתמיד" של אלעל בידים טובות.
חברת סינכרוליין מספקת שירות מענה אנושי בעברית ובאנגלית ללקוחות טרקלין המלך דוד שרוצים להתפנק בטיפול ספא לפני הטיסה.
לרשות הלקוחות הספא מוקד הזמנות במענה אנושי הניתן על ידי הנציגות שירות של סנכרוליין או מערכת זימון תורים און ליין של סינכרוליין ישירות באתר של אלעל להתרשם לחצו כאן

לוגו ארגון הצלה

גיוס משאבים בצרפת עבור ארגון הצלה. בחרה בנו, חברת סנכרוליין – מענה אנושי.
חברת סנכרוליין הייתה שותפה מלאה בארגון וניהול אירועי התרומות בצרפת עם השתתפות של זמרים כמו: אייל גולן, שלומי שבת, עידן ריכל ועוד. השירות כלל מוקד הזמנות כרטיסים בעברית ובצרפתית – Boxoffice – וכירטוס אונליין. כמו כן סנכרוליין מפעילה מוקד שיחות יזום לצרפת לגיוס משאבים עבור הפעילות החשובה של ארגון הצלה.

לוגו LG Mobile

חברת Synchroline מספקת לחברות וארגונים מענה אנושי טלפוני מתקדם ולצידו שירותים מובילים נוספים, שמסייעים להן:
לשדרג משמעותית את השירות ללקוח
לחסוך הרבה מאוד זמן וכסף
לייעל משמעותית את העבודה בארגון
להעלות את רמת שביעות הרצון של הלקוחות

לוגו ישראסטג'

למופעים בישראל ובצרפת
סנכרוליין מספק כבר יותר מ-7 שנים לחברת ישראסטג’ ששירות מוקד טלפוני להזמנת כרטיסים למופעים בארץ ובחול
במסגרת השירות אנו מספקים:
מוקד טלפוני להזמנת כרטיסים באמצעות מענה אנושי
מערכת חדשנית להזמנת כרטיסים באינטרנט
בחירת מיקום ואמצעי התשלום (בשתי האפשרויות)
שליחת מייל אישור על ההזמנה עם הפרטים המלאים
מענה אנושי ב-3 שפות עברית, צרפתית, אנגלית.

לוגו "הפטיט הבדו"

”הפטיט הבדו ” הוא השבעון המוביל למגזר הצרפתי בארץ.
חברת סנכרוליין מעניקה כבר 8 שנים רצופות שירות מענה אנושי ושירות ללקוחות מקצועי תוך מתן מידע ללקוחותיה בשפה העברית ובצרפתית.
כמו כן מחלקת אירועים של סנכרוליין מלווה את ה”פטיט הבדו “בהפקת. אירועים שלה בעזרת מוקד טלפוני ומרכז רישום והזמנות כרטיסים מקצועי באינטרנט.

לוגו מאוחדת

אני קבלן שיפוצים והרבה פעמים הטלפון שלי מצלצל ואני לא יכול לענות פגישה עם לקוחות, נמצא על סולם, ידיים מלאות גבס,

השתדלתי לחזור טלפונית לכולם באותו יום אבל לא תמיד יוצא חוסר זמן, שכחתי למי אני צריך לחזור…

היועצת העסקית שלי הציעה שנבדוק אפשרות למענה אנושי.

בהתחלה הייתי נגד: לא חשבתי שזה יעזור כי בכל מקרה הייתי חוזר טלפונית לכולם. בנוסף יש לי קשר מאוד טוב עם הלקוחות ופחדתי שעם מענה אנושי אנשים יחשבו שזה יותר מדי רשמי, שיחשבו שהתרחבתי ושאין לי זמן לדבר אתם ישירות (שאנשים יעלבו, כי אם הם משאירים הודעה במענה אנושי ואני לא חוזר עליהם מהר אולי זה אומר שהחלטתי שהפניה שלהם לא דחופה או חשובה).
חיפשתי מענה אנושי איכותי ופניתי לחברת סנכרוליין.

אחרי יום, ההתלבטויות שלי נעלמו וגיליתי הרבה יתרונות בשימוש במענה אנושי של חברת סינכרוליין: אני יכול להחליט אם לענות או לא לטלפון. אני מקבל ישר הודעה SMS עם נושא השיחה ואז אני יכול לדעת אם זה דחוף או יכול לחכות לערב או לזמן שאני פחות לחוץ. אני מבזבז הרבה פחות זמן בשיחות טלפון (אין 10 דקות הקדמה עם כל לקוח) אלא יודע ישר את נושא השיחה. אני מקבל בסוף כל היום דוח באימיל לכן אני יכול לבדוק אם חזרתי לכולם ולא שכחתי אף אחד. וגם הלקוחות מתלהבים מזה וחושבים ששכרתי משכירה במשרה מלאה. Smile

הצער היחיד שלי זה שלא עבדתי עם מענה אנושי ב- 8 שנים האחרונות…

מארק לסרי

הצטרף למאות בעלי עסקים ששדרגו את העסק שלהם עם מענה הטלפוני האנושי של Synchroline ובכך שיפרו, משמעותית, את תדמית העסק ואת יעילותו.

המענה האנושי שלנו – הוא המענה העסקי המושלם עבורך!
תן לנו לחסוך לך זמן וכסף…
התקשר כבר עכשיו 1700-509919

מארק לסרי, קבלן שיפוצים

יצירת קשר

לפרטים נוספים אודות שירות מענה אנושי של סינכרוליין התקשרו: 1700-509-919
או השאירו פרטים בטופס וניצור אתכם קשר

 
יצירת קשר

התקשרו עכשיו:
1-700-509-919

או צרו איתנו קשר באמצעות הטופס

LOGO synchroline